جستجو برای:
  • خانه
  • مقالات
  • خدمات تولید محتوا
  • طراحی سایت
  • فروشگاه
  • تماس با ما
  • ورود/عضویت
  • +989359526354
  • erfanimehrdad63@gmail.com
وبیستون
  • خانه
  • مقالات
  • خدمات تولید محتوا
  • طراحی سایت
  • فروشگاه
  • تماس با ما
  • ورود/عضویت
0

ورود و ثبت نام

پنج اشتباه در تبلیغات اینستاگرام

اردیبهشت 19, 1401
ارسال شده توسط مهرداد عرفانی
اینستاگرام
47 بازدید
تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام و پنج اشتباه رایج

وقتی صحبت از کسب و کار آنلاین به میان می آید شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نقش پررنگی پیدا می کنند و وقتی کلا صحبت از کسب و کار در میان باشد، تبلیغات به عنوان یکی از بازوهای قوی رشد کسب و کار در لیست اقدامات صاحب کسب و کار وارد می شود.امروزه به دلیل همه گیر شدن شبکه های اجتماعی، تبلیغات در این شبکه ها یکی از کارهایی است که اکثر صاحبان کسب وکار انجام می دهند اما از طرفی اکثر آنها به اشتباه این کار را انجام می دهند. در این مقاله می خواهیم پنج اشتباه بزرگ در تبلیغات اینستاگرام را با هم بررسی کنیم.

نداشتن مشاور تبلیغات

تبلیغات اینستاگرام

متاسفانه یک سری از افراد بر این باورند که تبلیغات در اینستاگرام یک بنر است که حال یا باید استوری شود و یا به عنوان پست منتشر شود، همین! و مشخص است که این طرز فکر تبلیغاتی را به وجود می آورد که کوچکترین نتیجه ای نخواهد داشت.تبلیغات صرفا یک بنر و یک عنوان و یک صفحه پر مخاطب برای تبلیغ نیست!تبلیغات یک حرکت حساس است که اگر به درستی مدیریت نشود و برای آن برنامه ای وجود نداشته باشد و در کل فاقد استراتژی باشد پایان خوشی نخواهد داشت.انتخاب بنر، عنوان، متن تبلیغات، پیج تبلیغاتی و … به عهده مشاور تبلیغات شماست.کسی که مخاطب و پلتفرم را می شناسد و می داند که چطور باید برنامه ریزی کرد تا به نتیجه دلخواه رسید.پس اولین اشتباه در تبلیغات اینستاگرام، عدم حضور مشاور تبلیغاتی است.

انتخاب اشتباه پیج تبلیغاتی

اگر مورد اول یعنی نبود مشاور تبلیغاتی را در نظر نگیریم، یکی از اشتباهات بزرگ در خصوص تبلیغات انتخاب اشتباه پیج تبلیغاتی است.در این بخش به ذکر چند رفتار اشتباه از سوی پیج های تبلیغاتی می پردازیم

  • پیج هایی که هر روز به تعداد زیاد تبلیغات دارند
  • پیج هایی که خودشان به شما پیشنهاد می دهند برایتان تبلیغ کنند
  • پیج هایی که روزانه تعداد زیادی استوری می گذارند
  • پیج هایی که با مخاطب خود تعامل خوبی ندارند
  • پیج هایی که برای محتوای تبلیغاتی جریانسازی نمی کنند

یکی از رایج ترین اشتباهات هم این است که کارفرمایان احساس می کنند هر پیجی که مخاطب بالایی دارد برای تبلیغات مناسب است.فراموش نکنید که پیجی برای تبلیغات ما خوب است که مخاطب هدف ما آن پیج را دنبال کند.

عنوان نویسی ضعیف

متاسفانه در بحث عنوان نویسی ما با دو ایراد رو به رو هستیم

  • شخص تبلیغ دهنده اصلا اصول عنوان سازی را نمی داند:

در این مورد شخص بدون ایجاد تلنگر در عنوان، صرفا یک جمله می نویسد که فقط عنوانی داشته باشد بدون این که بداند این جمله مخاطب را جذب می کند؟هشداردهنده است؟حس کنجکاوری را قلقلک می دهد؟ و …

  • شخص تبلیغ دهند از جملات کلیشه ای استفاده می کند:

باور کنید دوره جملاتی مثل “با ما بدرخشید”، “با ما تک باشید”، “ارزان تر از همه جا” و … گذشته است و این جملات کلیشه ای هیچ کمکی به شما نمی کند.

عدم شناخت هدف از تبلیغات

تبلیغات اینستاگرام

در لیست اشتباهات در تبلیغات اینستاگرام، شاید کسی متوجه این مورد نباشد اما در مشاوره های گوناگون به شخصه دیده ام که این عدم شناخت وجو داشته است.عدم شناخت هدف از تبلیغات یعنی صاحب کسب و کار نمی داند که می خواهد افزایش مشتری داشته باشد و یا افزایش مخاطب، می خواهد پروفایل ویزیتش بالا برود و یا لایو شب بعد از تبلیغات شلوغ باشد.صرفا یک صفحه پر مخاطب را انتخاب می کند به آن تبلیغ می دهد و بعد می گوید که جواب نگرفتم!

عدم وقت شناسی برای انتخاب زمان مناسب برای تبلیغات

شما تصور کنید ما یک پیج بسیار پربازدید و مناسب برای تبلیغات شما داریم!آیا پیج شما برای بازدید مناسب است؟آیا پیج شما بستر مناسبی برای مخاطبان جدید به وجود آورده؟آیا اصلا زمان آن رسیده است که مخاطب جدیدی به پیج شما اضافه شود؟برای ورود مخاطب جدید همه چیز در نظز گرفته شده است؟مسائلی مثل

  • زمانبندی برای انتشار پست های خیلی قدیمی برای مخاطبان جدید
  • نقشه راه برای مخاطبان جدید
  • چینش چند پست آخر پیج

و…تبلیغات درست اگر در زمانی نادرست انجام شود قطع به یقین نتیجه خوبی نخواهد داشت.

صحبت پایانی

شما همیشه می توانید تبلیغ کنید اما خاطرتان باشد با یک برنامه اشتباه می توانید ضربه های بزرگی به کسب و کار خودتان وارد کنید.تبلیغات اشتباه دامن کسب و کارهای خیلی بزرگتر را گرفته است برندهایی مثل آئودی، مک دونالد و …چرا که تبلیغات شوخی ندارد.نکته جالب اینجاست که تبلیغات در بعضی مواقع حتی وقتی همه عوامل سر جای خود قرار گرفته اند دچار نتیجه بدی می شوند چرا که عوامل محیطی زیادی می تواند روی تبلیغات اثر بگذارد چه برسد به این که برای تبلیغات برنامه ریزی نشود.امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید همچنین می توانید مقاله کسب درآمد از تبلیغ نویسی را مطالعه کنید

اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چگونه در اینستاگرام رشد کنیم

چگونه در اینستاگرام رشد کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • نکات ضروری تولید محتوا برای وبسایت | پنج نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • کسب درآمد آنلاین از وبلاگ با 6 روش تضمینی و دائمی (معرفی تمامی 6 روش)
  • کسب درآمد از وبلاگ نویسی ؛ یک راه درآمد برای دیروز، امروز و فردا
  • افزایش مخاطب هدف وفادار با رعایت 9 نکته
  • پنج روش تضمینی برای کسب درآمد از تولید پادکست-معرفی پنج کانال پادکست برای ایده یابی
دسته‌ها
  • آموزش
  • اپلیکیشن
  • اینستاگرام
  • تولید محتوا
  • دسته‌بندی نشده
  • صفحه اینستاگرام
  • فروش آنلاین
  • کسب و کار آنلاین
  • مدیریت زمان
  • نکات ضروری تولید محتوا برای وبسایت | پنج نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • کسب درآمد آنلاین از وبلاگ با 6 روش تضمینی و دائمی (معرفی تمامی 6 روش)
  • کسب درآمد از وبلاگ نویسی ؛ یک راه درآمد برای دیروز، امروز و فردا
  • افزایش مخاطب هدف وفادار با رعایت 9 نکته
  • پنج روش تضمینی برای کسب درآمد از تولید پادکست-معرفی پنج کانال پادکست برای ایده یابی

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت