می‌خوای سایت داشته باشی؟

یا سایت داری اما درآمد نداری؟

کافیه شماره موبایلتو اینجا وارد کنی

تا تیم وبیستون در کمتر از 24 ساعت بهتون مشاوره رایگان بده

تولید محتوا یعنی چه؟

تولید محتوا ، از زمانی که کسب و کارها دیجیتالی شدند، بر سر زبان ها افتاد. البته این بدان معنی نیست که قبل از دیجیتال مارکتینگ، چیزی به اسم تولید محتوا وجود نداشت.قبل از دیجیتال مارکتینگ هم ما با محتوا سروکار داشتیم، اما با تولد دیجیتال مارکتینگ، این عبارت پررنگ تر شد.اگر بخواهیم خیلی ساده تولید محتوا را تعریف کنیم، همین چند خطی را که من نوشته‌ام، محتوا است و در واقع تولید محتوا کرده‌ام.در واقع هر عملی که باعث شود ما مضمون و موضوعی را به دیگران منتقل کنیم تولید محتوا می نامند. حال ما گاهی با یک متن، موضوع را منتقل می‌کنیم، گاهی با یک پادکست و گاهی با یک ویدئو.حالا چرا تولید محتوا تا این حد مهم است.

اهمیت تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ

یک مغازه را در نظر بگیرید! مغازه‌دار چگونه می‌تواند مشتری را به سمت خود جلب کند؟برای این سوال چندین جواب وجود دارد. برای مثال، با اجناس باکیفیت، با اجناس متنوع، با بنری که بر سردر مغازه خود نصب می‌کند، با نورپردازی و …

حال اگر این مغازه را وارد دنیای دیجیتال کنیم، راه جذب مشتری با محتوای باکیفیت، محتوای متنوع، محتوایی که برای مخاطب جذاب باشد و …میسر می‌شود. در حوزه دیجیتال مارکتینگ، افراد به دنبال موضوعات مورد علاقه خود می‌گردند، که این موضوعات با تولید محتوای اصولی در مقابل چشمان مخاطبان قرار می‌گیرند و شکل نوشتار فروشنده، مشتری را به صفحه محصول می‌رساند. اینجاست که جمله آقای بیل گیتس، واضح تر می‌شود “محتوا پادشاه است”

عاملی که برای سایت ما ترافیک بالاتر می‌آورد، تولید محتوا است.اما چه محتوایی؟پاسخ به این سوال خیلی مهم است، چرا که اگر تولید محتوا، به صورت اصولی انجام نپذیرد، اتفاقی برای کسب و کار ما نمی‌افتد. تولید محتوا باید به گونه‌ای باشد که هم مورد قبول موتورهای جستجو باشد و هم مورد پسند مخاطب

اصول تولید محتوا

تولید محتوا چینش چند کلمه در کنار هم و یا ضبط کردن یک ویدئو نیست! در واقع محتوایی که بدون استراتژی تولید شود، یک محتوای بی‌کیفیت است که مخاطب را از خود دور می‌کند. برای تولید محتوای اصولی و مثمر ثمر باید کلمات کلیدی حوزه کاری خود را بشناسیم، رقبا را آنالیز کنیم، برنامه‌ای اصولی برای تولید محتوا داشته باشیم، ترندهای روز در خصوص حوزه کاری خود را بدانیم، رفتار مخاطب را زیر نظر بگیریم و …تا بتوانیم اول مخاطب را به سمت سایت خود بیاوریم و دوم دست مخاطب را بگیریم و با مقالات، دعوت به اقدام، فرمها و سایر ارکان محتوا، او را به صفحه محصول خود بکشانیم.

حتی سایت هایی که محصولی ندارند و کسب درآمدشان از راه تبلیغات است باید محتوای جذاب و اصولی تولید کنند تا مخاطب آنها را در نتایج جستجو پیدا کند و باعث افزایش ترافیک آنها شود.

خدمات تولید محتوای وبیستون

یکی از خدمات تیم وبیستون، تولید محتوای اصولی و حرفه‌ای است که هم برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده‌اند و هم برای مخاطب جذاب هستند. همچنین چینش استراتژی محتوایی خود را می توانید به تیم وبیستون بسپارید تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه به اهداف خود برسید.در ادامه، تعرفه خدمات تولید محتوا تقدیم حضورتان می‌گردد.

تعرفه تولید محتوا

تولید محتوا برای وبسایت

در همه پلن ها ویراستاری سئو و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو انجام می‌گیرد

جهت مشاوره رایگان برای تولید محتوا و انتخاب پلن مورد نظر تماس بگیرید – 09359526354